villanyszerelés, érintésvédelem, tűzvédelem, lakossági, felülvizsgálat, országos, közérdekű,

Ingyenes országos felülvizsgálat

Ingyenes országos felülvizsgálat

Novák Mihály Érd városából, bemutatkozás

2014. március 11. - Novák Mihály

novak mihaly.JPG

Vállalkozóként több évtizedes villanyszerelői szakmai tapasztalattal rendelkezem. Munkáim során nagyon sok életveszélyes műszaki állapotokkal találkoztam. Ezért gondoltam részt veszek ebben a kezdeményezésben, az életveszélyes állapotok visszaszorítása érdekében.

Lakóhelyem környékén közel 50 lakás felülvizsgálatát végeztem el ingyenesen. 80% közel életveszélyes a vizsgált helyszíneknek, 20 %-ban kisebb hiányosságokat fedeztem fel. Sajnos egyetlen egy lakás sem volt, ahol hibát nem találtam. 

Régebbi és újabb szerelésű lakásokat vizsgáltam, ahol egyaránt előfordultak hiányosságok. A különböző érintésvédelmi módok vegyes alkalmazása jellemző, a vezetékes érintésvédelemnél.

Pár vizsgálatom tapasztalatát megosztotta weboldalamon. 

 

Ingyenes felülvizsgálat Érden tapasztalatok I.

Ingyenes felülvizsgálat Érden tapasztalatok II.

Ingyenes felülvizsgálat Érden tapasztalatok III.

Érdekességként leírom még, hogy sok helyen ahová kimentem ennek az ingyenes akciónak keretében. Kételkedve fogadták, hogy tényleg ingyen vagyok ott és ellenőrzöm a villamos hálózatot. Öröm volt megtapasztalni a köszönetet és a hálát, mellyel sok esetben találkoztam. 

Elérhetőségem, melyen kereshetnek: 

Telefonszám: +36-30-9660-019

E-mail cím: novak@novill.hu

Weboldal: novill.hu

Ingyenes felmérés az alábbi településeken végzem: Érd, Tárnok, Diósd, Százhalombatta

Szolgáltatási területem vállalom, hogy ingyenesen felülvizsgálom otthonának villanyszerelési hálózatát.

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenesfelulvizsgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr425854593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása